Snyggaste Schimpansen ni sett.

Här sitter jag och känner mig som en schimpans. Sitter nämligen med min bettskena för tandblekningen. Jag är skitnöjd, för den funkar verkligen! Och jag har inte ens användt den i en vecka, halleluhja moment.

Idag blir det umgås med Boston bby hela dagen. Vi ska in till stan så ska vi äta glass, sitta vid sjön och sola, och sen ikväll så ska vi gå på bio. Vi ska se "17 again". Har faktiskt ingen aning om vad den handlar om, så får läsa på lite nu.
Ska försöka ta lite bilder idag också så ni får se hur vi har det.

Det dog en tjej i min lilla bonnhåla inatt, hon brann inne. Det är så sjukt, jag ser henne varje gång jag är på gymmet och nu är hon borta. Helt galet.  Vila i Frid Emelie.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sv: ja och det var ju en väldarns tur :)

jaså! haha åh, men ändå tufft ^^

2009-05-02 @ 11:50:41
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback