Känner du dig träffad? Ta åt dig som fan då.

Jag är less på att folk bara tänker på sig själva.  Att "dom vet hur det känns". Jag bryr mig inte, mmkey?
Det jag behöver är tröst, inte lyssna på era problem när jag försöker få hjälp med mina. Fuck allt just nu. Jag får kämpa dom sista 2 veckorna nu. Sen drar jag, långt härifrån.  Ta åt er om ni känner er träffade, i dont fucking care.

Allt jag vill ha just nu, som jag behöver mer än något annat, det är dig.
Men ännu en gång kommer du inte förstå, och jag står ensam kvar.


Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: Aww sötan! Det kommer allt lösa sig, vi älskar ju fortfarande varandra ;*

2009-05-27 @ 22:56:56
URL: http://barbiedramaqueen.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback