Fluffie goes modell.

Tänkte slänga upp ett inlägg i morse men eftersom Blogg.se muckade så blev det inte så.
Full rulle idag. Först skola och sen in till stan för att vara modell. Det gick väl som det gick, hoppas det blev som du hoppades boston!
Har även fotat det sista på min bilduppgift, och jag är så nöjd. Det kommer bli skitbra! Ska fixa lite med det imorgon.
Måste börja skriva på mitt so arbete också. Haha jag ligger lite efter på det. Ikväll blir det bara chill. Mina ögon är helt suddiga efter allt klor.


Kommentarer
Postat av: Boston

jaaa, hittat en favorit bild nu, du var ju grym :D haha tack för hjälpen igen <3

2009-05-26 @ 20:34:36

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback