Bot mot förkylning tack?

Pluggar konsthistoria. Har lärt mig i vilken ordning epokerna kommer iallafall, och kan lite om varje epok. Så provet imorgon kommer nog gå fabulous. Därimot vet jag inte om jag ska stanna hemma och vila imorgon då jag har blivit superförkyld. Tänkte kurera mig lite innan GBG. Kan faktiskt jobba lite hemma då jag har massa böcker med mig. Men vi får se hur det blir. Ska dricka massa te ikväll.
Ska titta vidare på färgan och prata med mina män.

Jo förresten, lägenhets letandet går framåt! Har hittat en lägenhet som jag ska kolla på nästa vecka. Ligger centralt och är bra. Hoppas bara på att den är fin nu. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bota förkylning? :3 Prova ligga i sängen/soffan med raggsockar och täcke. Sen ska du äta glass :D

2009-05-18 @ 22:34:04
Postat av: Simon

Bota förkylning? Ligg i sängen/soffan med raggsockar och täcke. Sen äter du en tallrick glass och ligger där och päser :)

2009-05-18 @ 22:43:44

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback