Babes på grekiskt vis.

Hemkommen från min lilla födelsedagsmiddag nu. Har haft det jättetrevligt verkligen. Vi var och åt på en grekisk resturang. Sjukt god mat! Jag åt en Gyrostallrik. Åh så gott det var. Boston käkade en veg rätt eftersom hon inte äter kött.
Sen efter när vi skulle ta bussen hem så köpte vi varsin ben&Jerrys som vi sedan åt på bussen. Så nu mår jag så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag tog faktiskt bilder, men jag hittar inte sladden till telefonen så jag kan inte lägga in dom tyvärr.

Men tack boston för denna eftermiddagen! <3 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis bejb!

2009-05-07 @ 10:18:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback