3 tuber till ett silkeslent ansikte.


Dessa tre tuberna använder jag och resultatet blir underbart.
Om vi börjar från vänster, så är den första tuben en ansikts rengöring från Clarins paris.
Den har jojoba olja i sig och går att köpa på eleven.se.
Tuben jag har är bara ett prov, därför är den så liten.

Tuben i mitten är en ansiktsmask från Joey Speciality.
En ansiktsmask som du smörjer på och låter sitta kvar i en kvart, sen "skalar" du av den.
Även den går att köpa på eleven.se och är ett prov drf är tuben så liten.

Den tredje tuben är en läppskrub från Mary Kay.
Fungerar som en vanlig peeling fast för läpparna. Jättebra att använda innan man tar på läppstift eller läppglans, eller bara vill ha mjuka läppar.
Min är köpt på ett homeparty, vet inte riktigt vart man kan köpa den annars.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback