Vilseleda onda tankar.

Idag har jag bakat, och lagat köttbullar och stått i. Jag försöker sysselsätta mig så jag inte tänker så mycket. Blir verkligen inte bra om jag tänker nu. Tänkte imorse när jag vaknade, det slutade med att jag låg och storgrät i sängen. Inte bra ska jag säga er. Så jag försöker som sagt sysselsätta mig, men nu har jag inget att göra. Tror jag ska spela lite alfapet, då kan jag ju inte tänka på något annat än det. Sen ska jag nog sminka mig och fixa håret. Jag vet lite onödigt med tanke på att hela dagen nästan har gått, men det är vilseledande för mina tankar.

Kommentarer
Postat av: E

Ilband så måste man aktivera sig, ger dig en stor kram tjejen.

2009-03-07 @ 17:13:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback