Ugglas till moskva!

Haha, papi och jag ska starta kampanj som ska ta Caroline af Ugglas till moskva. Jag fullkomligt älskar låten. Hon ser helt mongo ut när hon sjunger den, men fan så najs den är. Och jag vill ha hennes skor! Så jävla tuffa, åker jag till Frankrike nu i vår så ska jag leta upp sådana fan.
Star pilots då, ojojoj säger jag bara. Låten är väl inget vidare, låter som deras låt som spelades på radion förra året. Men hur snygga är dom inte då!  Jag, som så många andra flickor, är helt galen i uniformer. Men pilotuniformer är bara något speciellt! Höll ju på attfå kåtslag nere i vardagsrummet. Och jag menar hallå, en snygg finne som är sångare. Klart som fan dom är bra ;]
Hade därimot hoppats på att Scotts gick vidare istället för Sarah Dawn Finer. Jag tycker om deras låt mycket bättre.
Aja, men allt som allt var det najs.
Ska inte sitta uppe allt för länge ikväll då jag ska upp 8 imorgon. Ska nämligen till Jönköpings lassarett då min lilla systerson ligger där för att han har fått diabetes. Ska hälsa på honom och pigga upp honom lite.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

ohnej, inte af ugglas ffs xD då dör jag x)

2009-03-07 @ 23:18:02
URL: http://decoded.blogg.se/
Postat av: E

JAG MED,lyssnar på den just nu och visst, hon är speciell men hon är unik!

2009-03-08 @ 01:17:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback