Tillägnad dig.

Jag känner smärtan i denna låten. Jag har aldrig förlorat någon på det sättet, men har varit nära många gånger.
Jag hoppas jag aldrig får uppleva det.



(Vers1)
Ja hej du underbara jag kan inte förklara hur mycket du betyder för mig
Vi flyr i dimman till sista timman' himmelen finns hoss dig
Dagar har kommit och dagar har gått men du finns alltid kvar
Bilden av dej i all din skönhet är förevigt klar

(Refräng)
Sen den dag du valde att ta farväl från världen där vi fötts
Så har det känns att det verkligen fattas något som behövs,
Dagar och nätter slutar som oftast i helvetisk sorg,
Minns alla gånger vi dansade genom gator och över torg

(Vers2)
Det känns som om det va igår, som allting hänt
Trodde förstås, att det var ett dåligt skämt
O dom sa att, du hade somnat i frid
Kan ej va så, du fick allt för lite tid...
O jag hatar de du gjort, men jag älskar dig ju så
Allt gick alldeles för fort men jag förstår...

(Refräng)
Sen den dagen du valde att ta farväl av världen där vi föds
Så har de känts att de verkligen fattas något som behövs
Dagar och nätter slutar som oftast i helvetiskt sorg
Minns alla gånger vi dansade genom gator över torg

Jag tror jag förstår...

Kommentarer
Postat av: Wraith

Svar: Ok hehe.

Mm, det är verkligen sant. Omogna på ett dåligt sätt.

2009-03-13 @ 16:07:21
URL: http://wraith.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback