The girl is shaking, like a leaf.

Gosh.
Här sitter jag i min gula lilla soffa och är riktigt nervös.
Imorgon så kommer Sis, hennes kompis och sis flickvän hit över helgen. Det blir första gången jag träffar hennes flickvän och jag är sjukt nervös! Jag menar, va fan.. Hahah jag kommer vara helt mysko imorgon. Jag kan bli riktigt blyg ibland också, hoppas jag inte blir det imorgon. Tss, skulle sitta fint det om man blir helt tyst eller något.
Nä jag får väl odla fram lite stake känner jag. Det är ju inte precis så att hon kommer äta upp mig eller något.
Förkylningsjäveln släpper ju inte heller. Ska gå ner och hämta en apelsin nu så jag får lite c-vitamin i mig.
Skitbra att bota förkylningar med :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha är du nå söööööt eller? :D Imon kommer vi :D Nu blev bejbi nervös oxå för att du sitter och nojjar :) haha :D det kommer gå skit bra :D

2009-03-19 @ 22:10:31

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback