Tatuerade babes

Har varit i stan med mami och handlat lite. Eller ja, hon handlade mest och jag köpte bara lite småsaker.
Hon köpte jävla äckliga doftpelagoner. Jag hatar dom! Får bara ont i huvudet av dom. Sen köpte hon mat och kaffebönor till vår kaffemaskin. Själv så köpte jag en parfym så nu luktar jag supergott igen. Sen köpte jag också ett par lösögonfransar som man mer kan ha till vardags och en tatueringstidning. I tidningen var det proppat med massa babes *dreggla lite*
Bland annat fröken som var på framsidan som heter Mette Michalak. Hon är 19 år och kommer från danmark. Ruggigt snygg är hon!


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

fast jag är snyggare! 8D

2009-03-26 @ 20:23:38
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback