Speeddejting med Mr. P

Hah blir ni förvånade om jag säger att jag har bakat? Nä tänkte väl nästan det.
Har gjort en stor långpanna med kärleksmums och så har jag gjort en dajmkaka också. Jag har inte ätit något av det men jag har riktigt riktigt ont i magen. Känns som om jag ätit något jag inte tål. Det kan inte vara bra det här.  Men det går väl över tills jag gifter mig, haha.
Är riktigt trött så jag funderar över att ta en speeddejt med min kudde. Han kan vara ganska mysig ibland förstår ni.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback