Smulan bakar kakor.

hej babes.
Har precis ätit, så har världens paltkoma ungefär. Har inga läxor på hela veckan så min vecka kommer ägnas åt alla möjliga bakverk. Haha inte äta dom, utan tillverka dom. Idag har det blivit choklad doppade havreflan och chokladmuffins med hallon. Imorgon har jag tänkt att baka lite bröd. Känner mig riktigt huslig när jag håller på att baka och laga mat.
Men söker nya saker att baka, brukar hamna i samma mönster. Så har ni något tips kan ni ju hojta till.

           

Kommentarer
Postat av: Boston

åååååh, GE MIIIIIG ;D !!

2009-03-02 @ 19:47:27

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback