Släkten är värst.

Tycker inte om släktkalas som jag sa tidigare. Det är för konstigt.
Familjemedlemmar som är elaka mot varandra, fulla människor och småbarn är ingen drömkombination precis.
Men jag höll mig undan, och jag överlevde. Den sötaste var ju farfar. Jag hade varit och hämtat mat och så utbrister han plötsligt; "Vad vacker du är flicka lilla". Väluppfostrad som jag är neg jag och tackade.
 Men mår inget vidare bra nu, mår typ illa och kallsvettas.
Men men, ska ta lite frisk luft och se om det blir bättre.
Är otroligt gossjuk och vill vara någon helt annanstans just nu. Ja, jag får väl drömma lite iallafall ^^

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

svar: HAHA men aw! åh du gör mig så himla gla' hela tiden. seriöst, mitt leende sträcker sig typ ända upp till öronen nu oh my god. Allt bra med dig cutie? <3 puss vah

2009-03-22 @ 01:01:40
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

svar: hihi jao <3 okei vad härligt! dock inte så kul att höra om din förkylning, jag är också lite täppt i borren men jag överlever. mår faktiskt ändå himla bra! så det är great. puss på dig vah, nu ska jag nana. sov sött! :]

2009-03-22 @ 01:58:45
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Godmorgon! :)

2009-03-22 @ 08:57:15
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback