Morgonpigg + skumbad = ?

Blev chockad när jag tittade på klockan när jag vaknade.
09.02
Jag är en sådan person, så har jag väl vaknat kan jag inte somna om, och detta var ett sådant tillfälle. Så jag tog min rosa morgonrock och en handduk och gick och la mig i ett underbart skumbad istället. Jätteskönt!
Så nu sitter jag här nybadad, hungrig är jag också. Men en av pappas polare är här nere och pallar inte sitta och äta då.
Kan nästan lika gärna vänta till lunch.
Jag vill göra något idag, och inte vad som helst, jag har faktiskt lite speciellt i huvudet.  Lite mys sådär.
Just det, det är final i melodifestivalen ikväll. Ska bli spännade att se vem som vinner. Eller spännande och spännande, ska mest bli kul vem som vinner. Själv håller jag på Caronlie af Ugglas och Alcazar. Riktigt bra låtar tycker jag.
Nä nu ska jag väl ta och slänga på mig ett par underkläder iallafall.


Kommentarer
Postat av: A.

hihi Snygg header!

2009-03-14 @ 19:11:37
URL: http://danceinthemoonlight.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback