Modell för en dag.

Lisa och jag har precis gjort klart den första av två reklambilder. Det är en uppgift till skolan. Man ska ta en produkt och göra två reklamer som riktar sig till varsin målgrupp. Våra målgrupper är unga partypinglor och kanske lite äldre medelålders affärskvinnor. Haha skikul. Fastän jag är förkyld som en dåre ställde jag upp som modell. Haha det ni. Inte varje dag man är reklam modell ;]
Vi ska senare fota den andra delen, då en av mina grannar har ställt upp dom modell.
Kanske slänger upp bilderna sen så ni får se hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback