Melodifestivalen 2009

Ojojoj säger jag bara. En riktigt bra final med massa bra bidrag. Poängen var utspritt och det var väldigt jämt.
Jag satt och antecknade lite stuff jag hissar och dissar som jag tänkte dela med mig av:



Alcazar Andreas kläder, gadh i love them! Skorna också helt fabulous!
- Måns dansares skor, sjukt snygga, ge mig?
Tingeling i rysk verision, någon som vet vart man kan få tag i den sköna låten ?
- Soran, Behöver jag ens säga mer?
- Moto Boys verision av Hero, rös i hela kroppen och lackade ur när papi kallade han homofil.



- Agnes guld-dräkt, visst den var snygg i sig, men Agnes har breda höfter som gör att det bara ser udda ut.
- Sarah Dawn Finers solpudermiss, ansiktet och bringan var gyllenbruna medans armen/handen var vit?
- Ripoffsen,  från måns dansare som kopierar Pussycat dolls look och Agnes som var skumt lik Beyoncé.


Allt som allt är det bara att gratulera Marlena till vinsten!
Lycka till i Moskva!

Kommentarer
Postat av: E

Tingeling var så grymma, fantastiskt kul måste jag säga.

2009-03-15 @ 01:00:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

har tingalin-låten.

hojta till på msn så skickar jag den <3

2009-03-16 @ 09:22:34
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: andersbac

Nej, Agnes har inte "breda höfter" och det ser inte "konstigt" ut. Agnes är en smal och väldigt snygg tjej. Hur ser dina egna höfter ut?

2009-03-17 @ 12:02:58

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback