King of pop is my fucking idol.

Okej, nu behöver jag inte få ajaj i tossingen mer. Eller ja, jag har ju fortfarande skitont + att det är typ dubbelt så stor som min andra. Hah men jag har iallafall köpt nya skor, eller mamma har köpt inte jag. Ett par snygga vita enkla.
Jag passade på att köpa lite naturgodis när vi endå var i stan. Hah jag har blivit helt beroende av det nu.
Borde plugga lite franska nu, men jag insåg att jag redan kan det vi ska kunna. Så blir väl bara att repetera lite.
Ska sätta på lite Michael Jackson i mina hörlurar nu. En av mina stora musikidoler faktiskt.
Hade blivit överlycklig och jag hade fått en biljett till någon av hans sista konserter i sommras. Han må vara ett psykfall, men satan vad bra musik han har gjort!

Tänkte bjussa på en av mina favoriter, den är lite nyare än typ Billie Jean och dom.
You rock my world heter den och går inte bädda in så ni får titta här.
Tänk på att detta är den korta verisionen, den riktiga är typ 10 minuter.

Kommentarer
Postat av: Bintan

Vad cool du ser ut :-)

2009-03-11 @ 18:19:30
URL: http://bintan.bloggsida.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback