Härlig kickstart på morgonen med lite telemys.

Vanligtvis skulle jag bli väldigt irriterad om någon skulle ringa mig tjugo i fem på morgonen. Men är det en charmerande och attraktiv ung man, så gör det faktsikt inget. Spenderade tiden fram till klockan var 7 att prata med honom. Stackaren ska jobba vid halv elva idag. Hah, så söt.
Ja en verkligen bra start på dagen, för nu kommer jag gå runt som en liten smilfink hela dagen.
Kan behövas då jag ska till sjukhus för att hälsa på lilla systersonen. Tycker verkligen inte om sjukhus, usch bara tanker får mig att rysa. Men har tänkt att ta med ett ritblock och lite pennor för att pigga upp honom. Att vara 7½ och ligga på sjukhus lär ju inte vara vidare roligt.
Nä nu ska jag slänga i mig lite frukost, ta en snabbdusch och göra i ordning mig.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback