Han kommer med solsken till mig.

Ja gud vilket underbart väder det har varit idag! Solen har lyst praktiskt taget hela dagen. När jag kom hem från skolan så satt jag bara och mös ute på trappan. Riktigt härligt ska ni veta!
Solade efter skolan också. Hah, fast inte ute då utan i solarium. Blir riktigt sur då jag inte fick någon färg alls. Så ska nog sola igen på fredag eller lördag.
Min förkyldning har blivit mycket bättre också. Visst jag var riktigt hes i morse men det har gått över. Är med snuvig.
Så ska nog försöka ta mig ner till gymmet imorgon. Ska ladda iPoden också så jag har något att lyssna på.
Ikväll så kommer mormor ner. Klockan 21.30 ska mami och jag hämta henne inne i stan då hon kommer med buss.
Ska bli lite mysigt att ha mormor här hemma några dagar. Man kan verkligen prata om allt med henne.
Jag tror inte så många i min ålder pratar med sina mormödrar så som jag gör med min mormor. Hon skattar åt mina misslyckade dejter och vi diskuterar omvärlden. Hon är mys min mormor, kärlek till henne.


Fast, om man ska gå tillbaka till solskenet är det inte bara sol ute. Det är faktiskt en och annan solstråle innuti mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är kanske lite lik min mormor :) Hon är jättelätt att prata med och säger massa konstiga saker som man skrattar åt. Iaf om man har humor ;P Du får ha det så kul med henne sen iaf :D :*

2009-03-18 @ 18:17:55

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback