Fuck måndag den nionde.

Helvets jävla piss.
Jag hatar den här dagen. Inte nog med att jag ska ha sån jävla mensvärk att jag inte kan stå. Nä då ska man jävlas ännu mer med mig och göra så jag inte fick pisslägenheten. Fan, jag har panik nu. Fixar inte jag en lägenhet innan juni så kan ju jag glömma med att komma in på skolan. Har gjort en intresseanmälan på en annan lägenhet nu. Den är typ dubbelt så stor, (fast det är fortfarande en etta) men det är fan så mycket dyrare också. Jag får fan börja jobba lite och ge lite pengar till papi. Kommer få sjukt dåligt samvete annars om jag ska bo i den. Men som sagt, jag kanske inte ens får den pisslägenheten.


Fan, det är nu det ska komma massa charmerande sms så man blir lite glad.

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: oj den va svår. ja ääälskar : långa nätter, kvar i nått ja lämnat, vår sista dans. Men hela albumet är GRYMT !!

2009-03-09 @ 16:29:07
URL: http://www.filippalund.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback