Feelgood waffleday.

Fy fan va gött man mår efter 1,5 timmes gymmande. Riktig adrenalinkick.  Och för att man ska må ännu bättre och bli ännu lite snyggare slänger man in sig i solariet 20 minuter.  Det är riktigt najs ska jag säga er.
Kom hem och gjorde lite våfflor, jag menar, det är trots allt våffeldagen idag. Men jag är sån klenis så jag orkade inte mer än en. Haha. Men ruskigt gott är det iallafall, så man önskar ju att man orkat en till.
Ska snart slänga mig i badet och sen blir det tv och msn. Det är ju knight rider ikväll. Go KITT!



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback