Fabulous fredag med massa feelgood!

Tränade i lite drygt en och en halv timme och sen när man kommer ut ur gymmet så skiner solen. Fatta jag blev glad! Nu sitter jag här i tshirt och har precis badat. Och som vanligt höll jag på att somna.
Ska äta om lite drygt en halvtimme så stora syrran, systersonen och svågern kommer hit. Vi ska äta grillad fläskfilé, ugnstekta rotfrukter och svampsås. Kurrar lite i magen efter träningen också.
Det blir faktiskt en stillsam fredag denna veckan också. Har inget annat bus att göra. Tänkte först dra till Halland, men sket i det sen. Så det blir hemmkväll med mami och papi. Förmodligen groggning till så ska det låta som alla andra fredagar. Haha.
Fick hem avslutningskortet idag också. Fett söta är vi allihopa. Ska fota det så ni får se sen. Bara att jag ser helt muppo ut, but hey that's me :3

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback