Don't you know pump it up.

Har precis kommit upp ur badet. Var på gymmet i efteriddag. Hade möte med min personliga tränare, så vi gick igenom mitt program och lite så. Körde igenom det och gick igenom maskinerna. Så sjukt jävla roligt!
Inga jobbiga/tråkiga övningar heller. Alltså jag kommer ju fan bosätta mig där nere. Haha. Så nu jävlar ska jag bli den snyggaste puman på beachen i sommar. Åhh, allt känns underbart.
Har förresten glömt att underrätta er om lite provresultat i skolan. På svenska nationella, på läsförståelse delen fick jag vg+. Vilket jag var skitsur över och tyckte det var jättedåligt, haha.
Sen idag fick vi reda på matteprovet och so provet. VG på båda. Det var jag faktiskt nöjd med, om man tänker på att jag har skitsvårt för matte + att jag inte hade pluggat till so:n.
Så ikväll blir det att ta det lugnt, titta på tv och läsa i min bok. Har faktiskt börjat läsa "Aldrig fucka upp". Skitbra verkligen! Hade fastnat för den. Så det har varit en underbar onsdag :]


Kommentarer
Postat av: gothpinky

jag vill bli frisk så jag oxå få börja gymma . :'( det kan ta upp till 3 låånga veckor . :(

2009-03-05 @ 11:33:29
URL: http://gothpinky.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback