Ajaj i tossingen.

Satan vad jag har ont i min stackars tå. Mina träningsskor är för små så dom trycker på min stackars tå så den är alldeles blå. Hah det rimmade ju.
Utvecklingssamtalet gick som på räls, jag har faktiskt chans till x antal MVG, det ni. Blev lite glad över det.
Träningen gick skitbra som vanligt. Körde 10 minuter extra på träningscykeln då jag väntade på mamma.
Lagade skitgod mat när vi kom hem. En quorn curry röra med pasta. Det var quorn-bitar, färsk sparris, broccoli, morötter, majs och så lite grädde. Men satan va gott det var. Muuuuuums.
Nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga till franska provet, och om jag orkar ska jag ta lite so också.

Kommentarer
Postat av: E

Det låter som en bra dag då ;D Kick-ass på proven

2009-03-10 @ 20:07:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback