34 cm manlighet?

Jonah Flacon kan titulera sig mannen med världens längsta snopp. Han har 34 cm mellan benen när han har stånd.
Först tänkte jag att det är la inte så nedrans långt, sen tog jag fram en tumstock och kollade. Jag menar HELVETE.
Den är fan enorm!
Jonah själv lider ju av detta på grund av att människor bara ser honom som en sexleksak. Men jag menar hallå? Är det ens någon som tänder på den där enorma saken ? Jag skulle mer blivit avtänd och avskräckt.
Så killar, störst är inte alltid bäst ;]

Hela artikeln kan ni läsa här


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

OMG INSANE

2009-03-14 @ 00:48:53
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Fisken

Ha, ha, ha! Det kanske inte är längden i allafall då... Kan det vara meter per sekund då?

:-P

2009-03-14 @ 13:57:41
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback