Naket är aldrig fel.

Stressigt värre. Jag håller på att fixa och dona till examenspresenten vi ska ge till våra lärare. Kommer bli asnajs.
Snart serveras maten på nerdervåningen och efter det ska jag slänga mig i ett bad tror jag. Fräscha upp mig lite.
Imorgon är det niornas revy. Haha den är så dålig så den är bra. Tss, nä men vissa delar är riktigt roliga.
Jag hade som förslag att killarna skulle göra knäckebrödsdansen. Men det var inte så populärt.
Usch migränen plågar mig. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

aw, men tack så hemskt mycket :) var tvungen att lägga ut din kommentar i bloggen! <3 hihi. söt du är alltså.

2009-06-08 @ 20:19:15
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback