Män som hatar kvinnor


Vilken grymt bra dag. Lagade världens godaste potatissallad och stekte kycklingfilé till lunch. Fick hem mina stuff från Forever21 som var helt fucking fabulous! Sen nu på eftermiddagen och kvällen har jag umgåtts med min moder. Vi har varit ute och ätit och sen gick vi på bio. "Män som hatar kvinnor". Så sjukt bra film. Mamma sa att den var riktigt lik boken.
Älskar älskar äääälskar den! Så vad kan jag säga, denna dagen har varit extra fabulous.
Som grädde på moset väntar jag spänt på att höra från min charmör. Ringde honom igår men ingen svarade.
Bättre lycka nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Oh tack så mycket! :$

2009-06-22 @ 23:02:03
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Pontus

Nice blogg du har :)'

2009-06-23 @ 00:08:29
Postat av: ♥ Sandra ♥

Snygga brillor ;)

2009-06-24 @ 22:03:44
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback