Lyxliv i poolen.

Sommkvällen är här. Det vankas grillning och umgås med familjen. Kortspel med sis och hennes flickvän senare kanske. Just nu sitter jag ch halvfryser efter ha legat och chillat i poolen ett tag. Känns underbart, livet leker.  Imorgon har jag och papi kommit överrens om att vi ska leka att vi är på kanarieholmarna.  Kommer bli fabulous.  Kanske ska fixa lite paraplydrinkar till oss också. Alkoholfria för mig såklart, eftersom jag inte dricker alkohol :]
Men nu återgår jag till minglet med familjen.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback