Kissie, Paow & Fluffie, we're all the same.

13 timmars sömn. Ändå är jag trött, strange. Känns lite som jag sovit bort hela dagen. Men jag har ändå inte så mycket att göra. Sola möjligtvis, och nu är det massa moln. Eller nej inte massa. ETT stort jävla moln som pajjar min solning.
Hade varit najs att köpa en tågbiljett och bara åka. Bort från allt liksom. Ta en paus. Frågan är bara vart jag ska ta vägen.
Tror jag ska påbörja operation städa rummet.  Vid det här laget borde ni veta att jag inte har så städat rum. Jag har för mycket saker.  Märkligt nog så är det många "storbloggare" som inte heller har ordning på sitt rum.  Det kanske är ett tecken på att jag är på väg dit! Eller så är jag bara stökig av mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Mr.Reset

Hej! Det går jättebra att beställa tavlor av mig som jag sen målar upp. Annars finns den tavlan "smoking lips" till salu nu :)



kram

2009-06-23 @ 15:45:04
URL: http://mrreset.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback