It gets lonely.



Det gör ont när den man vill hålla om är allt för långt borta.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Vad kul att du hör av dig. Det är jätte svårt i början. Jag fick ju mitt så konkret eftersom jag blev jätte ledsen när jag insåg att jag i princip vägde 100 kg. Det var hemskt.



Annars får jag motivation genom att tänka positivt och framåt. Hur skön känslan är när man har t.ex tagit en promenad. När man kan sätta sig i soffan och känna att man har gjort något bra. Samma sak när det gäller mat och godis. Känslan av att jag klarade av att undvika alla kakor idag är jätte härlig. Sen så kan man äta relativt som vanligt. Fast undvika den extra portionen, eller det där lilla extra =D När vågen börjar visa minus kommer också motivationen =D

2009-06-16 @ 22:10:23
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback