Gynning baby, you're gorgeous!


Älskar denna bilden alltså! Jag kommer direkt att tänka på franska rivieran. Får mig bara att längta ännu mer tills jag får åka dit själv.
Sitter och kollar på Sommarkrysset med föräldrarna och kan inte låta bli att bli alldeles kär i Carolinas klänning! Hur söt är inte den på en skala liksom?
Funderar på vad jag ska göra ikväll. Tror jag ska måla en tavla till, (målade en tidigare i eftermiddags) och dricka lite kardemummate.
Mumma, det är livet på en pinne de.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback