Fotboll mot grötpratarna och längtan till ledigheten.

Fotboll snart då. De flesta är som galna och anser att det är något man bara MÅSTE se. Jag tar det som det kommer, tittar mest för syrrans skull. Hon ville att jag skulle titta med dom. Känner att jag kommer sitta uppe i natt. Känner mig kreativ. Måste göra någonting av det här. Vill bara ha sommarlov och ledighet, så man kan dra härifrån. Så skönt. Bara glida runt i solbrillorna och njuta. Denna sommaren kommer bli den bästa.  Bara en sista vecka kvar i grundskolan. En vecka kvar med tvång att vara kvar i bonnhålan. F-A-B-U-L-O-U-S!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst är dom snygga :) Jag har en länk vid min header om bloggdesign, läs där och sedan får du maila :)

2009-06-06 @ 21:07:00

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback