Dagens fråga, tema kärlek.

Satt och läste lite på ungdomsmottagningens hemsida. Tittade in under fliken "Kärlek & Vänskap" och läste igenom hur olika personer ansåg hur man blev tillsammans. Ett svar som jag inte riktigt hänger med på är;
Illustration på ett rött hjärta.
"Du måste uttrycka dina känslor så att personen du gillar förstår det, och om hon gillar dig också räcker det att ni tillbringar ett par timmar tillsammans, bio, restaurang, eller liknande, och stämmer kemin är ni ihop."

Hmm, jag vet inte riktigt om man ska anta att man är tillsammans bara för man tycker om varandra och spenderat ett par timmar tillsammans. Det känns lite väl snabbt. Men det är ju min åsikt.

Hur blir man tillsammans med någon enligt er?

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Oh, klart jag svarar :)

alltså... det där kan ju variera. Men det ska ju 'hända något' om man tex. bara umgås och inget händer är man ju lika gärna vänner. Men har man träffats i en vecka och båda verkar känna samma, man kanske berättar att man har känslor för den andra, och det är besvarat. då är man väl så gott som tillsammans!

2009-06-20 @ 18:44:39
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Robin Fröström

Jag skulle nog säga att det är vid de första timmarna man känner om kemin stämmer eller ej. Träffas man därefter ett par gånger och både partnerna beteer sig "tillsammansmässigt" så blir man bara det.



Jag tror inte att någon över åldern 18, frågar chans, haha! :)



http://stilrobin.com

2009-06-20 @ 20:01:04
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback