Är man van vid det bästa nöjer man sig inte med mindre.

Godmorgon.
Känner att jag har sovit lite för lite inatt, är lite småtrött fortfarande. Men det löser sig! Ska träna revy hela dagen idag, eller ja skoldagen iallafall. Får se hur det går. Jag brukar ha rätt lätt för att lära mig repliker iallafall. Sen efter skolan/revytränandet så drar jag till Halmstad igen. Mimmie sötnos fick sån söt reaktion när jag sa det till henne igår, för hon trodde jag skulle iväg och träffa pojkar. Men icke, jag ska kolla på en lägenhet. Troligtvis den som jag ska flytta in i.
Den ska nämligen totalrenoveras i sommar. Köksluckor och garderobsdörrar byts ut, golvet i alla rum ska bytas. Ja det kommer bli fräsch och så. Så jag längtar lite.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback