Nytt glitter i magen .

Var en runda i stan idag, hah. Köpte saker till min sänggavel som jag ska göra själv. Kommer bli så sjukt snyggt!
Passade även på att köpa ett nytt navelsmycke. Imorgon har jag haft den i 6 veckor. Fast jag bytte redan idag, en dag kan la inte göra så mycket?  Hämtade ut mina linser också, har dock inte hunnit prova dem än. Ska göra det, ska bara komma på något bra att fota. Dock glömde jag att köpa mina pastatallrikar när jag ändå var i stan. Det får jag ta en annan gång.
 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback