Tröttmössa

Usch, efter 4 timmars sömn är man inte så pigg på något. Så det blir att ligga i sängen och titta på film idag hade jag tänkt.  Kanske finslipa det sista på vad jag ska köpa för möbler. För imorgon ska dem inhandlas. Så det är bara att åka och bära in möblerna när jag kommer hem ifrån Stockholm.  Kommer blir skitbra.  Pappa kom hem med min Kitchen Aid igår med. Ja, ni vet en såndär köksmaskin.  En lila, assnygg. Kommer passa asbra i köket.  Åh, nu vill jag bara att denna veckan ska gå snabbt så jag får åka till Stockholm sen.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback