Stuga i båstad för mig och männen?

Blir en liten dagstripp till Båstad idag med familjen. Ska ner och träffa lite släkt, sen kanske kolla på en sommarstuga.
Min farfar är så söt. Han säger hela tiden att jag ska få ta med mig min pojk (han är övertygad att jag har en) och så ska vi få bo i deras sommarstuga där nere en vecka.  Men nu är det inte någon av mina män jag åker med, (i wish), utan det är min familj. 3 personer jag ska dela en bilresa i 1,5 timme med. Tacka gud för min rosa lilla iPod!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback