Sekreterare på IKEA

Ikea var fullproppat med folk som vanligt. Kände mig lite fjollig när jag sprang runt där och antecknade i mitt block. Har iallafall hittat sängstomme, soffa, tvbänk och troligtvis soffbord. Så nu har jag alla möbler kirrade till lägenheten. Gäller bara att beställa allting nu så man har det tills man flyttar. Kommer bli så sjukt snyggt.  Ni kommer få se det sen när det är klart.  Resten av dagen vet jag faktiskt inte hur jag ska spendera, det blir väl att räka ut vad det hela kalset kommer kosta. Daga att langa fram hundögonen. Pappa...?

Kommentarer
Postat av: robiN

sv. aha där ser man :) men snygg var den i alla fall

2009-07-11 @ 14:10:34
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback