Nattsvammel

Fnissar gör jag så jag får ont i käkarna. Jag njuter, jag mår bra.  Vad är det som känns i maggropen, kan det vara en liten lycka som håller på att födas?  Något jag tänker på kanske lite för ofta.  Usch, att vara vaken på natten är nog inget för mig. Tänker lite för mycket. Men endå vågar jag inte somna. Rädd för att drömma. Rädd för att verkligheten bara är en dröm?  Jag svamlar.  Natten gör något med tankarna. Jag skyller på månen. Jag skyller på stjärnorna. Jag skyller på dig.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback