Mumsiga pojkar i hamnen

Händelserik dag. Frukost i farmor och farfars stuga, sen skulle vi åka bort till min faster och deras stuga. Då var vi en för mycket i bilen så jag fick ligga i baksätet. Inte så bekvämt när man är 181 cm lång ska jag säga er. Men det fick duga.
Väl ute hos min faster så åt vi lite våfflor och hade det gött. Åkte och kollade på en superfin sommarstuga. Ska tjata lite på pappa att han ska köpa den, haha.
Mamma och jag tröttnade på dom andra så vi tog bilen och körde en runda. Ner till hamnen och bort till Torekov. Galet vad snygga pojkar jag såg nere i hamnen! Mumsmumsmums! Har varit nästan 30 grader varmt hela dagen och soligt och klarblå himmel. Så kommer man hem och möts av spöregn, åska och 20 grader.
Ja, det är tur man kan drömma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: michelle bogar

tack sötan! jag ska läsa handel :)

2009-07-04 @ 19:29:20
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

/Svar/ Hihi tack <:

2009-07-04 @ 20:12:08
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Tack med mig är det bara fint! vad händer för skoj en dag som denna då? Kram (:

2009-07-04 @ 20:58:53
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback