Trött på blondinbloggar.

Är jag den enda som är så sjukt trött på alla "blondinbloggar"? Med kritvitt hår, rosa mjukisdräkt och rosa läppar.
Fan, alla ser ju ut som kopior av varandra. Men det är rätt underhållande att se när dom bråkar om vem som började bära rosa läppstift först. DET GJORDE DOM INNAN NI VAR FÖDDA! Åh suck, jag hoppas dom växer till sig och inser hur omogna dom är. Eller så kan dom fortsätta underhålla sverige med sitt "You know you love me!".
För det är garanterat mer än jag som genomskådar deras uppmärksamhetsbehov :]


Kommentarer
Postat av: Therese

Mmm jag håller med dig..Den enda jag pallar läsa är Kissie..Alla andra är bara patetiska!

Orka hålla på och härma folk??

2009-07-02 @ 12:52:30
URL: http://hellomotoo.blogg.se/
Postat av: JB

Jag håller med dig, de är så himmla jobbiga och fattar inte varför folk läser deras bloggar? De får ju pengar för det.

2009-07-02 @ 20:28:28
URL: http://messitup.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback