MILF?

Jag måste bara berätta. Mamma och jag var som sagt och handlade i en stor varuaffär. Så klart är det massor med olika människor men jag lägger speciellt märke till en. Det är en ung familj. Föräldrarna kan itne vara mer än 25 om ens det, och dom har två små barn på kanske 2 och 3 år. Dessutom är en tredje på väg då mamman är gravid. Vad är det för speciellt med det kanske ni undrar. Jo, det var nämligen så att jag reagerade på vad mamman hade på sig. Hon hade en svart kort byxdress i tunnt bomullstyg. Fortfarande inget konstigt, eller hur?  Det jag reagerade på var längden på den. Den var überkort! Halva skinkorna visades!  Jag blev riktigt chockad. Det var inte snyggt, och jag tyckte det var sjukt olämpligt att gå sådär när man är mamma och gravid. Fast, vem vet. Jag kanske överreagerar.



Kommentarer
Postat av: Nilufer

Nice blogg du har ^^

2009-07-17 @ 14:21:43
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback