Kolsyrat, inget för fina flickor som mig.

Puh va mätt jag är.  Sitter och dricker lite vatten nu. Jag har blivit sjukt beroende av att dricka vatten. Tycker det är jättegott och tröttnar aldrig. Dock ska det vara utan kolsyra. Kan inte dricka kolsyrat utan att rapa som en galning.  Lite synd faktiskt med tanke på att vi kan få kolsyrat vatten i kylskåpsdörren. Ikväll så blir det film som vanligt med familjen.
Denna gången är det Colin Nutleys Angel som står på tur. Har absolut ingen aning om vad filmen handlar om. Tänkte att jag skulle smygläsa lite på baksidan nu innan.


Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

sv: haha, du kan ju fråga om du får köpa honom, hon tänker nog ändå bara på pengar ;)

2009-07-16 @ 19:44:47
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback