It's all 'bout the money.

Fick mitt fina blåa visa kort idag.  Insåg att jag måste skaffa en plånbok med mer fack för kort. Jag har för många kort och för lite fack. Vad jag mer har lite av är pengar. Jag önskar verkligen att jag hade fått tag i ett sommarjobb så jag kunde fått lite pengar, men icke. Så nu sitter man med en lång jävla vill ha lista med skor, kläder och prylar. 
Buhu, nu ska jag leta jobb i Halmstad. Kan ju iallafall få ett extraknäck och lite extra pengar där.  Eller så hittar jag någon rik grabb som jag hänger ihop med. Hum.. Nae det får bli jobb så länge.


Kommentarer
Postat av: Victor

Haha tack, alltid kul att höra att någon gillar ens blogg.

Nej du, jag ger mig inte i första taget, jag ska vinna haha!



Hoppas du fortsätter läsa!



Peace Out ;)

2009-07-08 @ 18:23:22
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback