I'm walking on sunshine.

Tillbaka efter min "lunchdate" med Boston. Alltid lika trevligt. Och som vanligt åt vi varsin sallad. Hon räksallad och Jag kycklingsallad. Vi gjorde upp planer om vad vi ska göra i stockholm och denna helgen faktiskt. Lite roliga och galna äventyr som vi alltid har för oss, haha. Vädret har blivit ännu bättre nu. Blåser inte alls lika mycket och det är strålande solsken. Varmt som i h-vetet också. Sitter på altanen i kortkort och linne.  Jag ska nog gå in och hämta lite isvatten.
Innan jag flyter bort här.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback