I lost my soul to Mr Hades.

Vad jag hatar de nätter då jag inte får en blund. Klockan är nu kvart över sex och jag har inte sovit något. Konstigt nog är jag inte trött heller. Måste prata med mamma om det här, vill inte ha tillbaka mina sömnproblem. Speciellt inte nu, med tanke på att jag flyttar om 3 veckor. Kanske därför jag sover dåligt, för jag är stressad?
Får fundera på det där. 

Har tänkt att gå ner och ta en kopp te snart. Känner att min hals är inte som den borde. Tittade in på Fokis blogg och såg hennes senaste cupcakes. Det gjorde mig sjukt sugen på att baka cupcakes, det var typ förra året jag gjorde mina rosa. Ska se om jag hinner baka det i helgen innan jag sticker till Stockholm.
Jag är fan chockad över hur många som har frågat om vi ska träffas när jag är där uppe.  Nae nu har jag svamlat färdigt för detta inlägget. Vi hörs senare på morgonen.



Update: Somnade när jag satt och tittade på soluppgången. Så 2 ½ timme fick jag sova denna natten.

Kommentarer
Postat av: sannie

tack så jätte mycket! :) bevaka via bloglovin? ^^

2009-07-24 @ 10:44:04
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback