Hot & Not



Svensk Hiphop - Stor jävla kärlek till den musiken. Blir alltid så pepp på allting när man lyssnar på det. Tummen upp!

Piercingar - Jag tycker det är så sjukt snyggt. Fast det ska ju självklart inte vara överdrivet. Men mumma på piercingar!

SecondHand - Jag kan inte gå in i en secondhand affär utan att komma ut med något! Idag fyndade jag en ny vit cardigan för 20 spänn. Mm, me like.



Myggor  -  Ingen gillar väl myggor, men är man allergisk så är det ännu värre. Blev jäätte myggbiten när vi plockade blåbär igår, och idag är hela mina ben uppsvullna och stenhårda. INTE KUL.

Saknad - Jag saknar min syster superduper jätte mycket. Har knappt fått träffa henne på hela sommaren. Ska bli skönt att få umgås med henne sen när vi åker till Finland.

Tom garderob  - Okej, min garderob är inte tom, men det är bara gamla knasiga kläder där. Lätt att jag ska kpa nya nu när jag flyttar. En flicka måste ju ha en full och fabulous garderob.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback