Grattis sessan, men du är onödig.

Pappa och jag tittade på Allsång på Skansen.  Satt mesta del och dissade dem medverkande. Lekte lite tvkritiker sådär. Jag fick en ny idol. Poeten och författaren Marcus Birro. Jag vet inte om det var för att jag gillade hans verk och hans stil. Eller för att han påminner allt för väl om någon jag försöker glömma.  Progammets klockrenaste citat kom från norska stjärnskottet Alexander Ryback:
"Det är mycket barn här, räck upp handen alla barn. Det är väl ingen som är mina?"
Så klart på norska, men jag är inte så duktig på att skriva på det språket. Nu blir det att titta på firandet av kronprinsessan. Enligt mig så tycker jag att kungahuset ska avskaffas. Dem gör endå ingen nytta, haha.
Bara onödiga pengar, eller vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback