Dreams come true, right?

Sabla telefonbloggning som funkar när de själv vill. Det började iallafall åska och regna helt sjukt mycket tidigare. Så jag kröp ner under täcket och lyssnade på regnet och bara mös. Men sen blev det så mysigt, så jag somnade. Sen klockan fyra ungefär har jag legat och sovit. Haha, känns som om jag kommer vara vaken länge inatt.  Drömde en helt sjuk dröm också.  Jag drömde att jag och boston var på en bloppis irl, (Helt sjukt jag vet), och ägaren till bloppisen var Stilrobin!?
Jag menar va fan, haha. I drömmen så tyckte Boston att jag skulle börja stöta på honom.  Helt weird dröm alltså.


Kommentarer
Postat av: Leia

Har aldrig testat att blogga med mobilen, verkar som att det aldrig fungerar som det ska i alla fall. :S

2009-07-14 @ 21:03:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Okej, får ta och göra det. Är ju bra om man inte har chansen att vara hemma.

Men hur gör man ???

2009-07-14 @ 22:25:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback